In Café Den Braai in Vlijmen wordt op 31 oktober 2020 een reünie gehouden voor renners uit het toenmalige KNWU wielerdistrict Zuid 2.
Ook renners die destijds regelmatig wedstrijden reden in Brabant zijn van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Initiatiefnemer van deze reünie is Jan Klerx. Goed om deze datum dus alvast in de agenda te noteren.