Na de succesvol verlopen Europese kampioenschappen in Italië richt de Nederlandse cross-selectie zich nu op de volgende Wereldbeker. Bondscoach Gerben de Knegt heeft bekendgemaakt welke renners komende zaterdag 16 november aan de start staan in Tábor.
De volgende renners zijn door de bondscoach geselecteerd:
Selectie Elite-mannen
Mathieu van der Poel
Lars van der Haar
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
David van der Poel
Stan Godrie
Sieben Wouters
Maik van der Heijden
Selectie Elite-vrouwen
Annemarie Worst
Lucinda Brand
Ceylin del Carmen Alvarado
Inge van der Heijden
Maud Kaptheijns
Yara Kastelijn
Manon Bakker
Sophie de Boer
Geerte Hoeke
Puck Pieterse
Shirin van Anrooij
Selectie U23-mannen
Ryan Kamp
Tim van Dijke
Kyle Achterberg
Pim Ronhaar
Luke Verburg
Jens Dekker
Selectie Junior-mannen
Hugo Kars
Tibor del Grosso
Danny van Lierop
Joost Brinkman
Bailey Groenendaal
Salvador Alvarado